To Γραφείο Διασύνδεσης και Σταδιοδρομίας του Πολυτεχνείου Κρήτης διοργανώνει την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022, Ημέρα Καριέρας με την εταιρεία EY Greece.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Γ2.1(Μανούσος Μανουσάκης) κατά τις ώρες: 11πμ - 14μμ
Η εκδήλωση απευθύνεται στους φοιτητές /αποφοίτους του Πολυτεχνείου Κρήτης, καθώς και σε φοιτητές μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την EY Greece, τις ευκαιρίες καριέρας που προσφέρει τους διαφορετικούς τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά, να γνωρίσουν από κοντά και να μιλήσουν με στελέχη από το τμήμα του Technology Consulting και του Business Consulting και να παρακολουθήσουν ένα διαδραστικό εργαστήριο για το LinkedIn, μαθαίνοντας τη δύναμή του ως εργαλείο στην αναζήτηση εργασίας και το πώς να χτίσουν ένα επιτυχημένο επαγγελματικό ψηφιακό προφίλ στην πλατφόρμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
11:00 – 11:10 Άφιξη φοιτητών στην αίθουσα, σύνδεση μέσω Teams (optional)
11:10 – 11:50 Παρουσίαση της ΕΥ & Ερωτήσεις (30’ + 10’) – Ίλια Λυμπεροπούλου Senior, Talent Team, EY Ελλάδος & Στελέχη της EY Ελλάδος
11:50 – 12:00 Διάλειμμα & Δικτύωση (10’) – Ίλια Λυμπεροπούλου Senior, Talent Team, EY Ελλάδος & Στελέχη της EY Ελλάδος
12:00 – 12:40 Παρουσίαση Business Case (15’ Technology Consulting + 15’ Business Consulting + 10’ Ερωτήσεις)
- Κωνσταντίνος Παπαχρήστος, Director, Technology Consulting, EY Ελλάδος
- Βασίλης Μαρίτσας, Director, Technology Consulting, EY Ελλάδος
- Αντώνης Αρβανιτάκης, Senior Manager, Technology Consulting, EY Ελλάδος
- Βασιλική Κούρα, Director, Business Consulting, EY Ελλάδος
- Αντώνης Σανγβινάτσος, Senior Manager, Business Consulting, EY Ελλάδος
- Δέσποινα Μοσχονά, Senior Manager, Business Consulting, EY Ελλάδος
- Μαρία Κλεφτογιάννη, Manager, Business Consulting, EY Ελλάδος
- Νίκος Λάππας, Senior, Business Consulting, EY Ελλάδος
12:40 – 13:00 Διάλειμμα & Δικτύωση (20’) – Ίλια Λυμπεροπούλου Senior, Talent Team, EY Ελλάδος & Στελέχη της EY Ελλάδος
13:00 – 14:00 Soft Skills Workshop - LinkedIn & Ερωτήσεις (45’ + 15’) – Έθελ Αγγελάτου, Head of Employer Branding, EY Ελλάδος
Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές/ απόφοιτοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα έως 10/10/2022 : https://forms.gle/V8XvonoYUeLF65NF7
Πληροφορίες : Γραφείο Διασύνδεσης & Σταδιοδρομίας, 2821037331, career-center<στο>tuc.gr
Facebook Event
Λίγα Λόγια για την EY:
H EY Ελλάδος λειτουργεί στη χώρα μας από το 1926 και διαθέτει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, ως μέρος ενός μεγαλύτερου οργανισμού που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 150 χώρες.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα και την τεχνολογία, η ΕΥ αποτελείται από πολυσυνθετικές ομάδες, που έχουν ως σκοπό να δημιουργήσουν έναν καλύτερο εργασιακό κόσμο που θα παράγει μακροπρόθεσμη αξία για τους πελάτες της, τους ανθρώπους της και την κοινωνία, οικοδομώντας εμπιστοσύνη στις κεφαλαιαγορές.
Πιο συγκεκριμένα, οι ομάδες της διασφαλίζουν την καλή λειτουργία των επιχειρήσεων και βοηθούν τους πελάτες τους να αναπτυχθούν, να μετασχηματιστούν και να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα, μέσω των Ελεγκτικών, Συμβουλευτικών, Νομικών και Φορολογικών Υπηρεσιών της, καθώς και μέσω των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών.
Για να μάθετε περισσότερα για την EY, επισκεφθείτε το ey.com/el_gr
Σημείωση για τους συμμετέχοντες: H εκδήλωση για όσους την παρακολουθήσουν, θα βιντεοσκοπηθεί και θα ληφθεί φωτογραφικό υλικό. Το ψηφιακό υλικό θα προβληθεί στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διασύνδεσης και του Πολυτεχνείου Κρήτης και θα δημοσιοποιηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε newsletters. Για οποιοδήποτε θέμα το οποίο αφορά τα προσωπικά σας δεδομένα, ή για την ανάκληση της συγκατάθεσής σας, μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της σελίδας του Πολυτεχνείου Κρήτης με την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων του Ιδρύματος https://www.tuc.gr/index.php?id=11121
" Το έργο «Γραφείο Διασύνδεσης και Σταδιοδρομίας Πολυτεχνείου Κρήτης» συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» .”