Η Τελετή Απονομής των Effie Hellas 2012 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Banquet.
Στην τελετή της βράβευσης των Effie Hellas 2012, κατά τη διάρκεια της οποίας θα παρατεθεί δείπνο, η τιμή εισόδου είναι 100€ (χωρίς ΦΠΑ 13%).
Για την κράτηση των εισιτηρίων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε το Δελτίο Κράτησης Εισιτηρίων και να το στείλετε στο fax 210-3246880 ή στο e-mail accounts<στο>edee.gr το αργότερο μέχρι την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012.
Tα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί, τόσο από τις εταιρίες επικοινωνίας και τους διαφημιζόμενους, όσο και από όσους συμβάλλουν σε μια εκστρατεία επικοινωνίας, ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Για το λόγο αυτό, κρίνονται από μια ευρύτερη ομάδα ειδικών σε αυτούς τους τομείς. Eπειδή βραβεύουν τα αποτελέσματα τα οποία αποδεικνύουν τη στρατηγική σκέψη και τη δύναμη του δημιουργικού και τις επιτυχημένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης.
Τα Effie βραβεύουν τις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Εκείνες τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά και τη στρατηγική που ενυπάρχει μέσα σε αυτές.
Τα Effie βραβεύουν το μάρκετινγκ και την επικοινωνία στον απόλυτο συσχετισμό τους, τις καμπάνιες επικοινωνίας. Η διάκριση αφορά όλες τις μορφές εμπλοκής του καταναλωτή -με συμβατικά ή εναλλακτικά μέσα, online ή offline, με διαφήμιση ή μέσα από άλλες ενέργειες επικοινωνίας, μέσα από πληρωμένη ή δωρεάν επικοινωνία. Αρκεί να υπάρχει διορατική στρατηγική, εξαιρετικό δημιουργικό και πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά.
Στόχος των βραβείων Effie
Να αναδείξουν τη δύναμη της ΙΔΕΑΣ στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Όχι οποιασδήποτε ιδέας, αλλά αυτής που γεννήθηκε από την έρευνα και τα insights, τη στρατηγική σκέψη στο μάρκετινγκ, τη δημιουργική στρατηγική στην επικοινωνία και το δημιουργικό υλικό, την επιλογή των κατάλληλων μέσων -παραδοσιακών και μη- και την καλύτερη αξιοποίησή τους. Αυτές οι ΙΔΕΕΣ οδηγούν σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ που κάνουν διαφορά.