8/11/2012: Συνέδριο με θέμα: 'Digital Bonding: When Brands Turn Into “Bonds” στην Αθήνα

Το digital μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι μάρκες και οι επιχειρήσεις, μεταλλάσσοντας συνεχώς και χωρίς επιστροφή τη διαφημιστική αγορά, αλλά και το επιχειρηματικό περιβάλλον.

Το φετινό Interactive Marketing Conference, που διοργανώνει το IAB Hellas, θα εστιάσει στο πως οι επιχειρήσεις και οι μάρκες προσαρμόζονται στα συνεχώς εξελισσόμενα νέα δεδομένα, σχεδιάζοντας ως ομάδες ξανά τον «χάρτη»!

Κεντρική θέση στο φετινό IMC θα έχουν οι ομάδες client / agency οι οποίες θα περιγράψουν με τρόπο ρεαλιστικό και ειλικρινή το τρίπτυχο «Στρατηγική – Υλοποίηση – Αποτελέσματα», καθώς για πρώτη φορά, ένας εξειδικευμένος χώρος επικοινωνίας τολμά να αναγνωρίσει και όλους τους άλλους με εξωστρέφεια, και να αναδείξει μέσα από την πράξη τις δικές του μοναδικότητες και τον τρόπο που συνεργάζεται με τους πελάτες του για την ανάπτυξη, προώθηση και υποστήριξη των μαρκών τους.

Μέσα από case studies, θα παρουσιαστεί η διαδικασία χτισίματος της στρατηγικής επικοινωνίας, οι στόχοι, τα μηνύματα και το brand experience που επιθυμεί η μάρκα να προσφέρει στους καταναλωτές, οι διάφοροι τρόποι με τους οποίους το digital «κουμπώνει» στη στρατηγική και στο budget και δημιουργεί συνέργειες με όλες τις μορφές επικοινωνίας, η επιλογή και δημιουργική εφαρμογή των digital ενεργειών (display, search, social, mobile) που ταιριάζουν στους στόχους της στρατηγικής, και τελικά τα αποτελέσματα, μέσα από μετρήσεις και δείκτες που αποτυπώνουν το πραγματικό return on investment για τον πελάτη.

Γιατί να το παρακολουθήσω;

Το Interactive Marketing Conference είναι το μοναδικό συνέδριο digital marketing στην Ελλάδα που για περισσότερα από 10 χρόνια παρακολουθεί και παρουσιάζει τη στρατηγική πίσω από τα tactics, το τρέχον τοπίο και τις τάσεις της digital επικοινωνίας.

Με παρουσιάσεις από διεθνώς αναγνωρισμένους thought leaders, συζητήσεις που αναδεικνύουν ευκαιρίες και τις προκλήσεις του κλάδου και μοναδικές ευκαιρίες networking, το IMC παραμένει το γεγονός της χρονιάς.

Σε ποιούς απευθύνεται;

To IMC απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των επιχειρήσεων από όλο το φάσματης επικοινωνίας, της διαφήμισης, των media και της επιχειρηματικότηταςπου επιθυμούν να παραμένουν μπροστά από τις εξελίξεις και να εξερευνήσουν νέες ιδέες και ευκαιρίες, αλλά και για φοιτητές και στελέχηπου επιθυμούν να εξερευνήσουν νέες ευκαιρίες καριέρας καιεπιχειρηματικότητας και να γνωρίσουν τους ανθρώπους και τις εταιρείες που χτίζουν το μέλλον της επικοινωνίας.

Book Now!

Το φετινό, 11ο Interactive Marketing Conference θα πραγματοποιηθείτην Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012 στο DEREE - The American College of Greece. Περισσότερες πληροφορίες: κα. Βίκυ Χαραλάμπους, τηλ. 210 661 7777 εσωτ. 373, e- mail: vcharalambous<στο>boussias.com, imc<στο>iab.gr

Λίγα λόγια για τη διοργάνωση

Το IMC διοργανώνεται κάθε χρόνο από το IAB Hellas, τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing. Με 70+ μέλη που αντιπροσωπεύουν τον κύριο όγκο της αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης, το IAB Hellas έχει ως στόχο να βάλει την digital επικοινωνία στην agenda κάθε marketer, μέσα από δράσεις που προάγουν την προστασία της αγοράς μέσα από την αυτορρύθμιση και την ενεργό παρακολούθηση των νομοθετικών εξελίξεων, την χαρτογράφηση της ελληνικής digital αγοράς μέσα από έρευνες, την προώθηση του digitalmarketing μέσα από εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.