Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων πρωτογενούς παραγωγής και υπηρεσιών, διευθυντές Προσωπικού, διευθυντές Μάρκετινγκ καθώς και διευθυντές Οικογενειακών Επιχειρήσεων.
Η καινοτομία είναι ένα ουσιαστικό συστατικό για την επιτυχία της επιχείρησης καθώς δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην κερδοφορία. Παρά το γεγονός αυτό ελάχιστες μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν να επιδείξουν αξιόλογη καινοτομική δραστηριότητα. Οι εργαζόμενοι, η οργανωσιακή δομή, η κουλτούρα και οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι της επιχείρησης αποτελούν τροχοπέδη στην επιτυχημένη υλοποίηση καινοτομικών προγραμμάτων.
Το σεμινάριο αυτό έχει σαν στόχο να αναλύσει την καινοτομία στα πλαίσια της μικρομεσαίας επιχείρησης, τα προβλήματα που προκύπτουν στην ανάπτυξη, εισαγωγή και υλοποίηση καινοτομικών προγραμμάτων και να προτείνει πρακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Επιπλέον θα εισαγάγει την στρατηγική της ανοικτής καινοτομίας που δίνει τη δυνατότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν (με χαμηλό κόστος) τις μεγάλες επιχειρήσεις με υψηλά ερευνητικά κονδύλια. Καλές ιδέες μπορεί να προκύψουν παντού και όχι μόνο σε μεγάλα ερευνητικά κέντρα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν σήμερα μία ευρεία δεξαμενή ταλέντων, να χαμηλώσουν τα κοστολόγιά τους και να μετατρέψουν την καινοτομία σε μεταβλητό έξοδο.
Θεματολογία
- Γιατί η καινοτομία είναι σημαντική για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις;
- Καινοτομία σε περίοδο κρίσης
- Γιατί οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν καινοτομούν;
- Εναλλακτικές μορφές καινοτομίας και οι θετικές επιπτώσεις στο επιχειρησιακό περιβάλλον
- Κριτήρια αξιολόγησης καινοτομίας (KPIs)
- Καινοτομία & στρατηγική. Δημιουργείστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τον επαναπροσδιορισμό του επιχειρηματικού σας μοντέλου
- Πως οι επιτυχημένες επιχειρήσεις «σκέφτονται» διαφορετικά
- Αναπτύσσοντας «επαναστατικά» προιόντα
- Οι κλασσικές παγίδες σε καινοτομικά προγράμματα
- Μεθοδολογία εισαγωγής προγραμμάτων καινοτομίας στην επιχείρηση
- Γιατί τα περισσότερα προγράμματα ανάπτυξης καινοτομίας αποτυγχάνουν;
- Γιατί τα προγράμματα καινοτομίας θα πρέπει να είναι επικεντρωμένα στον πελάτη;
- Δημιουργώντας μία καινοτομική κουλτούρα
- Εξασφαλίζοντας την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων
- Ποιες ικανότητες θα πρέπει να αναπτύξουν οι εργαζόμενοι για να καινοτομήσουν;
- Το DNA των καινοτόμων εργαζομένων
- Η δημιουργικότητα είναι ένα έμφυτο χαρακτηριστικό ή είναι ικανότητα που μπορεί να αναπτυχθεί;
- Που δημιουργούνται οι νέες ιδέες
- Γιατί η καινοτομία δεν πρέπει να «συμβαίνει» μόνο στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης;
- Κλειστή καινοτομία – Η παραδοσιακή προσέγγιση – Αν θέλετε κάτι να γίνει σωστό πρέπει να το κάνετε μόνοι σας
- Ανοικτή καινοτομία – Η σοφία της «μάζας»
- Μοντέλα ανοικτής καινοτομίας
- Εισάγοντας την ανοικτή καινοτομία στην επιχείρηση
- Δημιουργώντας καινοτομικές ομάδες / κοινωνίες έξω από τα σύνορα της επιχείρησης
- Προσελκύοντας μέλη σε «ανοικτές» καινοτομικές ομάδες για τη συνεισφορά ιδεών
- Ανταμείβοντας μέλη σε «ανοικτές» καινοτομικές ομάδες – δημιουργία αποτελεσματικών κινήτρων
- Απαραίτητες προσαρμογές στην οργανωσιακή δομή της επιχείρησης
- Αποτελεσματική αντιμετώπιση της αντίδρασης των εργαζομένων
Εισηγητής σεμιναρίου: ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ
Ο κ. Κεχαγιάς είναι επίκουρος καθηγητής στο Sheffield University και επισκέπτης καθηγητής στο Tillburg University με εξειδίκευση στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ και την Καινοτομία ενώ παράλληλα είναι σύμβουλος επιχειρήσεων σε Στρατηγικό Μάνατζμεντ και Στρατηγικό Μάρκετινγκ. Με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στο McGill University έχει 25ετή πείρα διδασκαλίας σε πανεπιστημιακό επίπεδο με περισσότερες από 2,000 ώρες σε ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση.Έχει διατελέσει για μία 15ετία στέλεχος σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις, με εμπειρία στο χώρο ανάπτυξης προϊόντων και καινοτομικών συστημάτων.
Ημερομηνία και χώρος Διεξαγωγής
- Αθήνα: Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
- Θεσσαλονίκη: Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012, 10.00-16.00,Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης
Κόστος
175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής σημειώσεων σε μορφή βιβλίου, καφές, χυμοί & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Περισσότερα εδώ.