Την Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012 στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, στο Μαρούσι θα λάβει χώρα υπό την αιγίδα του ΠΣΕ, το Συνέδριο Marketing Innovation & New Product Development Showcase, που συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα εκείνα τα case studies που έδειξαν και δείχνουν το δρόμο προς την καινοτομία και τη δημιουργία νέων προτάσεων προς τους καταναλωτές, εν μέσω ακριβώς οικονομικής κρίσης.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά κορυφαίους Έλληνες marketers να αναλύουν άμεσα και κατανοητά στρατηγικές και δράσεις που ακολούθησαν για τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες, ξεπερνώντας τα εμπόδια της κρίσης.
Στόχος της διοργάνωσης είναι να αποτελέσει το «χωνευτήρι» όλων των προσπαθειών αντίστασης και απάντησης στην κρίση από το χώρο του Marketing, που είδαν το φως της δημοσιότητας την τελευταία διετία. Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Οικονομικός Επόπτης του ΠΣΕ, κ. Γ. Γερεντές.
Στο 'Marketing Innovation & New Product Development Showcase' οι ίδιοι οι marketers παρουσιάζουν τα projects που ξεχώρισαν, μέσα από γρήγορες και «σφιχτές» παρουσιάσεις διάρκειας αυστηρά 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων η καθεμία. Κάθε marketer καλείται μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο και έχοντας στη διάθεσή του μόνον 20 slides για 20 δευτερόλεπτα το καθένα, να βγάλει στο φως την ουσία, να εξηγήσει το background και να εμπνεύσει το κοινό.
Οι παρουσιάσεις διαδέχονται η μία την άλλη σε γρήγορο ρυθμό, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που σκοπό έχει να συγκεράσει εμπειρίες, ιδέες αλλά και φιλοδοξίες, δημιουργώντας έμπνευση και τελικά, ευκαιρίες.