7/6/2012: Marketing Seminar στα Social Media από το ΙΑΒ και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

Την Πέμπτη 21 Ιουνίου, το Interactive Advertising Bureau και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνουν το Σεμινάριο 'Marketing Seminar on Social Media' (διάρκειας 8 ωρών).

Αντικείμενο του σεμιναρίου είναι η βασική εξοικείωση στελεχών επιχειρήσεων με τα social media και τις δυνατότητες αξιοποίησης τους στις λειτουργίες της επιχείρησης με έμφαση στο marketing.

altΜέθοδος

Η μέθοδος παρουσίασης του θέματος χρησιμοποιεί τα θεματικό αντικείμενο, δηλαδή θα γίνει εξοικείωση και διδαχή για τα social media μέσα από τα social media

  • με χρήση video,
  • online επιδείξεων,
  • ανοίγματος λογαριασμών
  • ενσωμάτωσης (με την πρόοδο του σεμιναρίου) της διδασκαλίας σ΄ένα δημόσια προσβάσιμο μέσο.

Στόχοι

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν:

  • Να αντιλαμβάνονται τι είναι τα social media ('μέσα κοινωνικής δικτύωσης'), πως ξεκίνησαν και τι μορφές έχουν.
  • Να καταλάβουν πως εντάσσονται στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον και τις λειτουργίες που εξυπηρετούν
  • Να αντιληφθουν τους βασικούς κανόνες εμπλοκής στα social media με έμφαση στη λειτουργία του marketing
  • Να αναγνωρίσουν τις βασικές πλατφόρμες social media
  • Να μπορούν να δουλέψουν με τα κυριώτερα απ' αυτά, είτε για προσωπική χρήση είτε για εταιρική
  • Να αντιληφθούν τις μεταξύ τους διασυνδέσεις και την αξιοποίηση και τα οφέλη τους
  • Να σχηματίσουν μια πρώτη άποψη για το ποιά social media ενδείκνυνται αναλόγως του επιδιωκώμενου στόχου

Θέματα

  • Εισαγωγή στα social media: Θεωρητικό και Τεχνολογικό υπόβαθρο
  • Social media στην πράξη:
    • Blogs
    • Social Networks (Facebook)
    • Microblogging (twitter)
    • Video and Audio sharing (youtube, flickr, podcasts)
    • Social bookmarking (delicious, digg)
  • Lab: Πως στήνουμε παρουσία στα socialmedia (περιλαμβάνει υποθετικό παράδειγμα εταιρείας με άνοιγμα λογαριασμών και ρυθμίσεις blog, twitter, facebook, youtube).
  • Βασικές αρχές παρακολούθησης της φήμης στα social media
  • Wrap -up, συμπεράσματα, αντιδιαστολή με παραδοσιακό marketing & διαφήμιση

Εισηγητές

  • Νίκος Αναγνώστου, Partner, Scicada new media agency
  • Βασίλης Γουλανδρής, Partner, Scicada new media agency

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε στελέχη τμημάτων marketing, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
  • Σε στελέχη τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, CRM και πωλήσεων
  • Σε client service managers εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας, εταιρειών δημοσίων σχέσεων.
  • Σε στελέχη συμβουλευτικών εταιρειών επικοινωνίας.

Τιμή συμμετοχής

  • Μέλη IAB Hellas / Ινστιτούτου Επικοινωνίας € 270 (Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
  • Μη μέλη € 310 (Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)

Παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχη.

Ημερομηνία και τόπος διεξαγωγής: Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CENTRAL, Απόλλωνος 21 – Πλάκα

Διάρκεια: 8 ώρες, (9:30-17:30)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - Αίτηση συμμετοχής

Γραμματεία ΙΕπ / IAB, Τηλ. 210 3318065-7, Fax 210 3213570, email: info<στο>ioc.gr.

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%.