Στην αρχή ήταν τα Likes και τα τιτιβίσματα. Μετά, ήρθαν τα professional networks και πιο πρόσφατα τα +1 και τα repins... Ο κόσμος των Social Media εξελίσσεται ραγδαία, θέτοντας νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Στο Social Media Conference '12 θα δώσουν το «παρών» καταξιωμένοι ξένοι ομιλητές, καθώς και κορυφαίοι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς από το χώρο της Επικοινωνίας και του Marketing. Και όλοι τους θα επισημάνουν σημαντικές τάσεις και εξελίξεις, θα μοιραστούν πολύτιμες εμπειρίες, θα δώσουν πρακτικές συμβουλές και θα παρουσιάσουν συναρπαστικά case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η γρήγορη καθιέρωση των Social Media ως μία καθημερινή συνήθεια για εκατομμύρια χρήστες, άλλαξε τα δεδομένα στην Επικοινωνία. Το γνωρίζουμε, το βλέπουμε, το βιώνουμε όλοι μας... Τα sites κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν για τις επιχειρήσεις ένα πολυδιάστατο κανάλι επικοινωνίας με τον κόσμο εκεί έξω. Γι' αυτό και, το ένα μετά το άλλο, τα brands σπεύδουν να «αποικίσουν» τον κόσμο των Social Media. Μόνο που αυτός ο κόσμος εξελίσσεται διαρκώς και ραγδαία, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο το έργο των επιχειρήσεων οι οποίες καλούνται να υπερκεράσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό για τα Likes, τα Retweets, τα +1 και την προτίμηση των χρηστών.
Μόλις νομίσαμε ότι εμπεδώσαμε μερικά από τα «μυστικά» σωστής αξιοποίησης του Facebook, ο Zuckerberg και η παρέα του φέρνουν και πάλι τα πάνω κάτω. Μόλις αποκτήσαμε τακτική παρουσία στο Twitter, το Linkedin και το Google+, εμφανίζεται το Pinterest θέτοντας νέους γρίφους... Τα Social Media είναι ένα συναρπαστικό Μέσο, το οποίο απαιτεί, ωστόσο, συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση.
Επιδίωξη του συνεδρίου είναι να λειτουργήσει ως ένας «οδηγός χρήσης» για στελέχη και επιχειρήσεις. Γι' αυτό ακριβώς θα αναλύσει καίρια ζητήματα όπως:
- Οι σημαντικότερες τάσεις και εξελίξεις γύρω από τα Social Media και τι σημαίνουν αυτές τόσο για τα brands όσο και για τα agencies.
- Τα Social Media και πώς επηρεάζουν τα brands σε επίπεδο έρευνας, χάραξης στρατηγικής, επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών.
- Οι 3 βασικοί μύθοι σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα που μπορούν να φέρουν τα Social Media.
- Ανάλυση, βήμα - προς - βήμα, της ενδεδειγμένης συμπεριφοράς για κάθε brand που επιθυμεί να αξιοποιήσει τη δυναμική των Social Media.
- Η ενεργοποίηση των χρηστών η επίτευξη της διαδραστικότητας και το «χτίσιμο» ισχυρών δεσμών με τα κοινά.
- Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας Social Media Manager για να επιτύχει σήμερα.
- Βέλτιστες πρακτικές αποτελεσματικής ενσωμάτωσης των Social Media στο marketing mix.
- To ROI στα Social Media και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε γι' αυτό.
Το Social Media Conference '12 απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν την εντυπωσιακή δυναμική των Social Media. Ενδείκνυται, λοιπόν, για:
- Marketers
- agencies που ειδικεύονται στο Online Marketing
- PR Specialists
- εταιρείες Ερευνών
- Media Specialists
- Bloggers
Το Social Media Conference '12 θα διεξαχθεί στις 27 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, Μεσογείων 151 - Παράδεισος Αμαρουσίου.
Δείτε το πρόγραμμα του Συνεδρίου εδώ.